.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نکونام و نساجی دوباره به هم رسیدند
نساجی قائمشهر و فولاد خوزستان امروز در لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شمال نیوز، نساجی قائمشهر و فولاد خوزستان امروز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف هم می‌روند.

 

نبرد تیم ۳۰ امتیازی و رده ششمی فولاد با تیم ۱۹ امتیازی و رده پانزدهمی نساجی از ساعت ۱۸:۲۵ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز می‌شود.

 

نساجی پس از ۲ شکست متوالی برابر تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر و حذف از مسابقات جام حذفی، در هفته بیست و دوم دست به کار بزرگی زد و با سوغات شیرین ۳ امتیازی از رفسنجان برگشت.

 

نساجی چی‌ها حالا با روحیه‌ای مضاعف به مصاف شاگردان نکونام می‌روند.

 

ساکت الهامی و بازیکنانش به خوبی به اهمیت این دیدار و کسب ۳ امتیاز حیاتی خانگی واقفند و با هدف برد و دور شدن از قعر جدول رده‌بندی رقابت‌ها در این دیدار حاضر می‌شوند.

 

قرمزپوشان اهوازی هم پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا، هفته قبل با تک گل لوسیانو پریرا که از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رسید گل‌گهر را شکست دادند و برای کسب پیروزی و قرار گرفتن در جمع مدعیان کسب سهمیه آسیا به قائمشهر می‌آیند.

 

جواد نکونام که خاطره خوش صعود با نساجی به لیگ برتر را دارد، در بازی رفت با تک گل پاتوسی از روی یک ضربه ایستگاهی، موفق به کسب ۳ امتیاز شیرین برای فولاد در اهواز شد.

 

دو تیم تا به حال ۵ بار در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که حاصل این تقابل‌ها، ۳ برد برای فولاد و ۲ پیروزی برای نساجی بوده است.

 

هر ۳ بازی نساجی مقابل فولاد در اهواز با برتری فولادی‌ها همراه بوده و نساجی نیز فاتح ۲ دیدار خانگی مقابل این تیم در ورزشگاه شهید وطنی بود.

 

دیدار فصل قبل دو تیم در ورزشگاه شهید وطنی در حالی با برد ۲-۳ نساجی به پایان رسید که این تیم تا دقیقه ۸۰ با دو‌گل از حریف عقب بود و با بازگشتی رویایی و گل‌های دقایق ۸۰ و ۹۰ کاپیتان حامد شیری و گل دقیقه ۶+۹۰ مجتبی ممشلی به پیروزی رسید.

 

با توجه به همین آمار مثبت خانگی، نساجی امیدواری زیادی به کسب این ۳ امتیاز خانگی مقابل فولاد آماده جواد نکونام دارند تا به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سروسامان بدهد.

 

سعید آذری مدیرعامل، امیرحسین قاضی‌نور معاون اجرایی، جواد نکونام، حمیدرضا رجبی، مهدی هاشمی‌نسب، یوسو و سیدمحمد منتظری از کادر فنی فولاد، سابقه حضور در نساجی را دارند.

 

ایوب کلانتری بازیکن امروز نساجی با فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر شد و محمد آبشک، سیدمحمد میری، محمد قاسمی‌نژاد و احمد عبدالله‌زاده نیز از تیم فولاد سابقه پوشیدن پیراهن نساجی را دارند.

 

شاهین ثاقبی از نساجی به علت محرومیت و مجتبی بیژن و سعید جلالی‌راد به دلیل مصدومیت و محسن فروزان دروازه‌بان فولاد نیز به علت مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود.

 

قضاوت این دیدار بر عهده امیر عرب‌براقی می‌باشد و بازی هم از شبکه استانی تبرستان به صورت زنده پخش خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.